Puolangan Kennelkerho on  perustettu vuonna 1981 Puolangalla.

Perustavan kokouspöytäkirjan mukaan Kennelkerho on perustettu 26. helmikuuta 1981 pidetyssä kokouksessa. Alussa Kennelkerhon nimenä oli Puolangan Kennel-kerho ry,  josta se vuosien saatossa on muuttunut Puolangan Kennelkerhoksi. Kennelkerhon ensimmäisenä puheenjohtajana on toiminut Eero Kemppainen ja sihteerinä Astrid Haapamäki. Kennelkerhon perustuskirjan ovat allekirjoittaneet Jarmo Kohonen, Eero Kemppainen ja Astrid Haapamäki.

Kennelkerhomme tänään

Puolangan kennelkerho on vuosien saatossa kasvattanut jäsenmääräänsä sekä kehittänyt toimintaansa. Kennelkerhon jäseniä on tällä hetkellä noin 130. Puolangan Kennelkerhon puheenjohtajana on toiminut ansiokkaasti viime vuosien ajan Markus Keränen.

Kennelkerho järjestää vuosittain erilaisia koulutuksia, koirakokeita, sekä osallistuu aktiivisesti erilaisiin talkoisiin yhteistyökumppaneiden kanssa. Lisätietoja tapahtumista ja koulutuksista löydät kotisivuiltamme.

Kerhon jäsenmaksu vuonna 2024 on 15 €, alle 18 vuotiaat pääsevät kerhon jäseniksi ilmaiseksi.